Visie Omni-Vita

Combinatie Personalfranchise, E-commerce en Netwerkmarketing

Omni-Vita maakt onderdeel uit van een Multinational. Het moederbedrijf heeft franchise, e-commerce en netwerkmarketing weten te combineren tot een totaal nieuw concept.

E-commerce: De handel wordt besteld via uw website en daadwerkelijk verkocht niet door u, maar door het moederbedrijf De levering geschiedt door FedEx en UPS. Dus geen pand, voorraden en debiteuren voor u. Door het gebruik van internet kunt u wereldwijd zaken doen.

Personalfranchise: U gaat aan de slag met een bewezen concept met een ingebouwd businessplan. Daarbij maakt u gebruik van de kennis en ervaring van de ondernemers die u zijn voorgegaan. U staat er dus niet alleen voor. Training en begeleiding vanuit de diverse trainingcentra zijn onmiskenbaar.

Netwerkmarketing: U bouwt aan een marketingorganisatie en niet aan een verkooporganisatie. De kracht zit hem in het feit dat u zich richt op het opleiden van de andere ondernemer en niet op het inkopen van producten om ze daarna weer door te verkopen.

“If you want a solid future, you need to create it. You can take charge of your future only when you take control of your income source. You need your own business.”

— Robert Kiyosaki, Author